Last Updated on

Zdrowa żywność na śniadanie, aby pomóc schudnąć
Kiedy starasz się schudnąć, Śniadanie może ustawić ton na resztę dnia.
Spożywanie niewłaściwych pokarmów może zwiększyć twoje pragnienie i przygotować się na niepowodzenie nawet przed początkiem dnia.
Z drugiej strony, napełnianie odpowiednich pokarmów może ograniczyć apetyt i utrzymać uczucie sytości do czasu obiadu, aby zredukować do minimum przekąski i łatwość utraty wagi.

Oto 14 zdrowych produktów spożywczych na śniadanie może pomóc schudnąć.

Śniadanie aktywuje metabolizm-zdrowa dieta, aby schudnąć
Jedno jajko
Bogate w białko i bogate w witaminy i ważne minerały, takie jak selen i ryboflawina, są prawdziwym koncentratem odżywczym.
Dzięki wysokiej zawartości białka jaja mogą zmniejszyć apetyt podczas spożywania ze śniadaniem, aby wzmocnić utratę wagi.
Na przykład badanie 30 kobiet z nadwagą wykazało, że spożywanie jaj w czasie śniadania znacznie zwiększało uczucie sytości i zmniejszało spożycie żywności w ciągu dnia, zamiast spożywania bajgla.
Podobnie w innym badaniu z udziałem 152 dorosłych stwierdzono, że zastąpienie pączka na śniadanie jajkami i zaobserwowano 65% więcej utraty wagi i zmniejszenie o 34% obwodu talii w ciągu ośmiu tygodni.
Od gotowanego do jajecznicy do słonecznego, jest kilka sposobów na cieszenie się jajami.
Spróbuj ugotować dwa lub trzy jajka o dowolnym stylu, a następnie połączenie ich z dawką ulubionych warzyw na pożywne śniadanie i pyszne.
Summaryegg są bogate w białka i wykazano, że zwiększają pełnię, zmniejszają spożycie pokarmu w ciągu dnia i zwiększają utratę wagi.
1. Kiełki pszenicy
Zarodek pszenny jest składnikiem ziarna pszenicy, które zawiera skoncentrowaną ilość witamin i minerałów, w tym manganu, tiaminy i selenu.
Jest również bogaty w błonnik, który ma prawie 4 gramy włókna na każdą porcję 1 gram (28 gramów).
Badania pokazują, że zwiększone spożycie włókien ze zbóż może korzystnie wpływać na utratę wagi.
W jednym badaniu spożywanie ziaren o dużej zawartości błonnika skutecznie zmniejsza apetyt i przyjmowanie pokarmu, a także pomaga stabilizować poziom cukru we krwi po posiłku.
W innym badaniu wzięło udział ponad 27 000 mężczyzn przez okres ośmiu lat i stwierdzono, że większe spożycie błonnika ze zbóż wiązało się z mniejszym ryzykiem przybrania na wadze.
Spróbuj użyć kiełków pszenicy jako składnika płatków owsianych, smoothies lub misek jogurtu, aby dodać trochę chrupiącego i odrobinę błonnika ekstra w czasie śniadania.
Kiełki pszenicy mają wysoką zawartość błonnika. Badania pokazują, że zboża z włókien mogą pomóc zmniejszyć apetyt, zmniejszyć ryzyko przybrania na wadze i utrzymać stały poziom cukru we krwi.

Znaczenie białka w Śniadanie zdrowe, aby schudnąć

Znaczenie białka w Śniadanie zdrowe, aby schudnąć2. Banan
Wysoka zawartość błonnika, ale niska w kalorie, plantany są świetną alternatywą dla słodkich płatków śniadaniowych, które zaspokoją Twoje pierwsze o poranku słodycze.
Średni banan ma nieco ponad 100 kalorii, jednak pakowanie 3 gramów błonnika pokarmowego – nawet do 12% dziennego zapotrzebowania na błonnik – wystarczy jeden łyk.
Włókno pomaga spowolnić opróżnianie żołądka, aby ograniczyć apetyt i utrzymać uczucie pełności przez dłuższy czas.
Kilka badań wykazało, że zwiększenie spożycia błonnika z owoców i warzyw wiąże się ze zwiększeniem utraty wagi.
Ponadto banany i niedojrzałe są dobrym źródłem odpornej skrobi, rodzaju skrobi, która nie trawi żołądka i klasy.
Badania sugerują, że odporna skrobia może pomóc zmniejszyć spożycie żywności i zmniejszyć tłuszcz w jamie brzusznej.
Banany można spożywać samodzielnie lub w plastrach jako nadzienie na jogurt, twarożek lub płatki owsiane. Możesz również dodać banany zielone, niedojrzałe do porannego trzęsienia, aby uzyskać zdrową dawkę odpornej skrobi.
Są bogate w błonnik, co może sprawić, że poczujesz się lepiej na dłużej. Zielone banany zawierają również odporną skrobię, która może pomóc w zmniejszeniu spożycia pokarmu i tłuszczu w jamie brzusznej.
3. Jogurt
Jogurt jest kremowy, pyszny i satysfakcjonujący, jest doskonałym dodatkiem do diety, aby schudnąć.
W szczególności, grecki jogurt oferuje hojną porcję białka w każdej dawce, dla idealnego odchudzania żywności śniadaniowej.
Badanie przeprowadzone na 20 kobietach wykazało, że spożywanie wysokiej zawartości białka w jogurcie jako przekąska, poziom głodu PF i zmniejsza spożycie żywności o 100 kalorii w ciągu dnia, zdrowe przekąski, takie jak czekolada i krakersy.
W innym badaniu 8,516 osób wykazało, że ci, którzy jedli co najmniej siedem porcji jogurtu w każdym tygodniu, mają mniejsze ryzyko wystąpienia nadwagi lub ob przerw między tymi, którzy nie spożywają jogurtu regularnie.
Spróbuj połączyć filiżankę (285 gramów) jogurtu greckiego z odrobiną owoców, nasion chia lub kiełków pszenicy, szczególnie w pożywnym śniadaniu.
Podsumowując, jogurt jest bogaty w białko i towarzyszy mu ograniczenie głodu i spożycia pokarmu

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here